5 lucruri de facut inainte de culcare care te vor ajuta sa iti incepi ziua urmatoare “in forta”

A fi eficient pentru un antreprenor inseamna (de cele mai multe ori) a munci din greu, dar mai ales inseamna “a munci intr-un mod intelligent”.  Antreprenorii buni stiu ca timpul este limitat si pretios, asa ca trebuie sa profite din plin de fiecare ora a diminetii.

Exista multi factori care contribuie la o munca eficienta – insa planificarea si un somn odihnitor sunt printe factorii care cresc performanta unei personae.

Pentru a iti maximiza timpul si eficienta, iata 5 lucruri esentiale si usoare pe care ar trebui sa le faci inainte de culcare, care te vor ajuta sa iti transformi orele de dimineata intr-o perioada de super productivitate.

Verifica-ti calendarul. Precum este vorba, a esua sa iti planifici inseamna a planifica sa esuezi. Prin reevaluarea calendarului cu o noapte inainte, vei sti din timp pentru ziua respective si vei pitea fi pregatit si iti vei planifica metoda cea mai buna pentru a iti indeplini obiectivele. Vei dormi mai bine stiind ca deja ti-ai planuit cu o zi inainte sit e vei trezii de dimineata stiind ca ai rezolvat “planificarea” care te va ajuta sa ai un inceput active ziua urmatoare.

Mai este o vorba veche “Daca nu iti folosesti capul/mintea, vei ajunge sa iti folosesti picioarele”, si acest proverb este cu siguranta valabil pentru productivitate! Inventeaza/Gaseste o strategie cu o noapte inainte in legatura cu cum sa iti duci la bun sfarsit (in mod eficient) ziua de maine.

Pregateste-ti geanta de sala/gym. Fie ca alegi sa mergi la sala, sa alergi(sa faci jogging) prin cartier sau sa iti plimbi cainele, pregateste-ti echipamentul de antrenament fi gata pentru can te trezesti. Aceasta modalitate de a iti pregatii hainele si a le spala este o metoda utlizata de antreprenori pentru a indeparta posibilitatea de a rata un antrenament.

Dureaza doar un minute sa iti pregatesti echipamentul, dar este o metoda pentru a te asigura ca vei face fitness in fiecare dimineata. A avea grija de sanatatea ta este o parte esentiala/importanta din stilul de viata a unui antreprenor.

Inchide-ti telefonul. Somnul este o parte esentiala dintr-un stil de viata sanatos a unui antreprenor. Odata ce ti-ai verificat calendarul si sti dinainte ce urmeaza sa ai de facut ziua urmatoare, pune-ti-va telefonul pe silentios sau stingeti-l pentru a va asigura ca nu va scoate nici-un sunet pentru a nu va bruia/deranja procesul REM. Orice deranj/intrerupere a somnului va va incetinii capacitatea de a performa , lasandu-va obositi.

Pentru a va mentine productivitatea la nivelul maxim, asigurati-va ca eliminate orice v-ar deranja sau intrerupe perioada de odihna/somn. Acel email sau mesaj poate astepta pana maine. Inchideti-va telefonul sau setati-l pe silentios pentru a va asigura un somn odihnitor.

Scrie-ti intr-un jurnal. Nu, nu notite de genul “draga jurnalule”. A avea un jurnal este un exercitiu care ajuta la a procesa cursul zilei si a gasi un sens in toate gandurile personale.  Tineti jurnalul in noptiera si in fiecare noapte pentru cateva minute revizualizati reusitele si scrie-ti pentru ce sunteti recunoscatori.

Nu faceti asta o experienta plictisitoare si fara valoare. Considerati-o o meditatie in fiecare noapte – doar doua minute pentru a reflecta asupra lucrurile celor mai importante din ziua respective si scriidu-le le va trasnforma in gandul cu care veti adormi si va veti trezi. Este parte dintr-o viata “bogata” pentru a aprecia lucrurile marete ale fiecarei zile : usile tinute deschise, conversatii minunate avute.

Indiferent de experienta extraordinara, scrieti si pregati-va mintea pentru un somn excelent.

Cititi o carte adevarata. Un ultim lucru care ar contribui la un somn bun este sa cititi o carte de calitate. Puteti decide ce inseamna o carte de calitate din proprie perspectiva, dar citind-o inainte de culcare este o modalitate excelenta de a incheia tranzitia spre somn.

Va va tine de asemenea departe de luminile puternice ale electronicelor/ telefoanelor sau alte dispozitive  (sfat : nu cititi de pe telefon sau tablet, lumina v-ar putea deranja ochii si afecta perioada de odihna) si va va alina/relaxa corpul pentru somn.

Nota: acest text este o traducere dupa 5 Things to Do Before Bed That Will Jump Start Tomorrow

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>