Aspecte metodologice privind procesul de achiziții și raportare

Centrul pentru Dezvoltarea Afacerilor și Excelență în Antreprenoriat din cadrul Universității Româno-Americane, a organizat atelierul de lucru intitulat “Aspecte metodologice privind procesul de achiziții și raportare”.

Atelierul de lucru a avut loc azi, 14 iulie 2015, începand cu ora 10:00, în Sala 422 a Universitatii Romano-Americane.

Speaker invitat: Marilena Zuca, Expert raportare și achiziții

In cadrul intalnirii au fost dezbatute o serie de aspecte precum:

  • Principii esențiale în achizițiile publice: nediscriminarea, tratamentul egal, transparența, eficiența utilizării fondurilor;
  • Legislația de bază în domeniul achizițiilor publice
  • Etapele procesului de achiziție publică; documentația de atribuire; derularea procedurii de atribuire; încheierea contractului;
  • Elemente obligatorii de publicitate și transparență.

Activitatea a fost organizata in cadrul proiectului cu titlul „START – UP ANTREPRENORIAL”, cod contract POSDRU 176/3.1/S/150369, implementat de Universitatea Româno-Americană din București, sub coordonarea Centrului de Analiză și Dezvoltare Instituțională „Eleutheria” (CADI), în parteneriat cu Universitatea „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu și cu SC Metodo Studii Consultanță România SRL (MSCR).

Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

11846732_1460009394303204_4727209282139981640_n 11828572_1460009344303209_8648878244597088938_n

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>